JaapEnDiana.reismee.nl

Winter in Griekenland 2019-2020 Periode 1

Periode 01

Op 6 december 2019 zijn we naar Griekenland gevlogen. De Engelse, Tim en Maz Davies, waar we in Kavallos bij vriendin Nanda 2 weken op hun honden hebben gepast, vroegen ons wederom op de honden te komen passen. Zij waren in geen jaren voor een lange periode naar Engeland geweest en wilden dat nu eens graag doen. De bedoeling is een maand of vier.

Nadat wij een lange tijd thuis zijn geweest voor ziekenhuis controles, linker en rechter oog staaroperaties, familie en theater bezoek, af en toe een dagje wandelen hadden wij wel zin om naar Griekenland af te reizen. We gaan hier op Lefkas nog een aantal plekken bezoeken waar we nog niet geweest zijn. We zullen daar af en toe ook verslag van doen zodat familie en vrienden weten wat we zoal beleven. We hopen op goed weer maar dat is afwachten op de hoogte van 500 meter waar we verblijven. In ieder geval was het hier de afgelopen dagen zo tussen 16 en 21 gr. ’s Nachts rond 14 gr. we stoken in de avond een paar uur de open haard.

De foto’s geven een beeld van het landhuis, dat op de rand van de Melissa Kloof ligt

jantje

Het is veel slechter wat een p weer geniet er maar goed van daarr zus en zwager

jan en baukjen

Hoi Diana en Jaap, geniet van de winter in Griekenland. Wij zijn vanaf begin oktober op reis en zijn nu in Ronda. Morgen voor een paar dagen naar Mertola en dan naar Lagos waar we tot begin maart blijven. Groetjes, Baukjen en Jan.

Astrid

Lekker genieten het weer is in ieder geval een stuk mooier dan hier in Nederland.
xxxx

Rein en Annette

We wensen jullie een erg fijn verblijf in Griekenland. Zo de fotos te zien is het een erg fraai onderkomen.
We zijn helemaal niet jaloers.......... We houden eerst winterslaap.

Andrea

Een heel prettig verblijf in Griekenland! Wij hebben het heerlijk hier in Kaapverdië met 26 graden. xxx

Gerrie en Wim vd Linde

Geniet van de tijd in Greece, en het gezelschap van de honden.
Alvast fijne Feestdagen ??❣️